fredag 19 augusti 2011

TÄVLING snart avslutas denna - Vinn ditt favoritsmycke från Xenobia Design

 Grattis till vinnarna! Marina Wistbacka & Rebecka med bloggen http://belovedmee.blogg.se/. Ni har mail!
Vinn ditt favoritsmycke från Xenobia Design - nu är tävlingen ändrad från EN vinnare till TVÅ vinnare!!!
Kommentera att du vill vara med samt vilket smycke som är din favorit som du skulle vilja vinna. Smycket kan sen utformas efter dina önskemål så att det passar dig (personlig text mm.)
Har du Facebook gillar du mig för att ta del i tävlingen http://www.facebook.com/xenobiadesign  och kommenterar där att du är med och vilket som är ditt favoritsmycke som du vill vinna.
Har du inte Facebook kommenterar du här och skriver varför du ska vinna och vilket som är ditt favoritsmycke samt länkar till tävlingen i din blogg (om du har en.)
Tävlingen pågår till den 21/8-2011 kl 18.00 och vinnaren meddelas i loggen på Facebook samt per mail om man skickat sin mailadress till mig på mayapah@hotmail.com.

Lycka till!

18 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar om hjärthalsbandet. Har gillat dig på facebook (Madeleine Tran)

    yaotran@hotmail.com

    Kram! Gillar dina smycken btw! :)

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med! :D Jag har Facebook, men vill inte skriva hotmail och annnars blir det så krångligt ^^ Min hotmail står på min blogg under beskrivningen av mig i menyn på vänstersidan av bloggen! Så skriver här istället ;) Jag skulle inte ha något emot att det där riktigt snygga armbandet, längst uppe i det vänstra hörnet på bilden ovan, dimper ner i brevlådan ;) Håller tummarna! Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till! Såg adressen i min mail.

    SvaraRadera
  4. Jag är med. Har gillat dig på facebook och har valt ut ett smycke som jag gillar. Jag kopierade hela texten under bilden. hoppas du förstår vilken det är. :)
    "Ear cuff och örhänge med fjädrar och fleur de lis"
    Jag har/Kommer skriva ett litet inlägg om tävlingen och om din blogg. Ha en bra kväll och så hörs vi. kramis :)

    SvaraRadera
  5. jag är med! och tävlar om denna underbart fina ring! - http://1.bp.blogspot.com/-hqG9htks2Ac/TjhRj7nKeYI/AAAAAAAAB-Q/S8HIf2tCIY0/s1600/DSC02321.jpg -
    + att jag gillar dig på fb!
    KRAM

    SvaraRadera
  6. Självklart vill jag vara med! Jag tycker väldigt myeket om det halsbandet med silver och rosa som visas under "sålda på Facebook" hoppas lite att du kunde fixa ett sådant till mig om jag hadde turen med mig!
    Men du har masser av fina saker, annars kan jag lätt hitta något annat!
    Jag har gillat pa FB (barnados jenn) följer dig på bloglovin
    jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Vill supergärna vara med :D Denna ring gillade jag väldigt mycket: http://4.bp.blogspot.com/-WFeij3NId8A/TjhRcgFPw_I/AAAAAAAAB-A/A-SOBD_Q__I/s1600/DSC02327.jpg . Underbart fin! Jag gillar dig på facebook!

    SvaraRadera
  8. Är gärna med och tävlar, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2011/08/smycke-218.html och vill gärna vinna fyrkantsstav på kulkedja http://liselottess.blogspot.com/2011/08/smycke-218.html för det är så fint och jag är i behov av nya halsband Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med! Har gillat dig på Fb med namnet Isabell Lindmark. Skulle jag vinna så vill jag sååå gärna ha detta armband "vitt namnarmband" med texten "isabell & peter" om det går förstås :-)

    mail: isabellli@live.se

    SvaraRadera
  10. Jag är med=) Saknar både fb och blogg. Min favorit är ett flätat läderarmband med en ring i mitten.

    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Lycka till alla! Man får vara med utan fb och blogg. :-)

    SvaraRadera
  12. Jag är med och tävlar, gillar på facebook :-)

    Halsband i ljus silver med marmor, jade och ring MAMMA, där det även ryms t ex datum samt namn i hjärtat blev mitt val. Det är inte lätt att välja endast ett av alla vackra smycket här :-)

    SvaraRadera