söndag 2 oktober 2011

Tävla om armband

1. VIT LYX

2. STORA REKTANGLAR
Nu kan du vinna en av dessa två armband.
Du får även välja valfritt budskap/namn.
För att delta i tävlingen:
1. Gör ett inlägg i din blogg där du länkar till tävlingen.
Om du inte har en blogg, går det bra att länka på Facebook.
Har du varken eller, så får du skriva något vääääldigt trevligt.
2. Kommentera här i inlägget att du är med och vilket av armbanden du vill vinna samt bifoga länken till inlägget.

Mailadress underlättar, om du inte ha en blogg där jag kan meddela vinnaren.
Eller så kan du maila din adress till mig på mayapah@hotmail.com

Du kan även maila mig, om du av någon anledning inte kan kommentera.


För en extra chans att vinna:
Följ mig på bloglovin'
Gilla mig på Facebook

Om du inte har Facebook, så får du i stället skriva riktigt trevliga saker om mina smycken! (fast bara om du menar det) ;)
Tävlingen pågår till 26/10-2011 kl 21.00

Lycka till!!

24 kommentarer:

  1. 1.Jag är gärna med.
    skulle välja den nedan armbandet nr2.

    har länkat på min blogg:
    http://gratishav.blogspot.com/2011/10/vinn-armband.html

    2.redan följar dig på bloglovin.

    3.redan gillar dig på fb med namn Lili Ying.

    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  2. Jag delar på facebook och är hemskt gärna med och tävlar om armband nummer 1 :)
    marit_andersson@telia.com

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag vill gärna vara med och tävla! Jag gillar redan på FB (Maria Jimrell), har lagt till mig på Bloglovin' och har gjort en "annons" om din tävling i vänsterkolumnen i min blogg, istället för att skriva om den. Hoppas det räknas ändå, roligare att andra kan hitta tävlingen lättare än i ett inlägg.

    Ha en härlig söndagskväll!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Jag vill vinna nummer ett! :)
    Har länkat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/10/armband.html.
    Följer redan via Bloglovin. :)
    Gillar redan på facebook. (Anja Håkanson)

    Hoppas på tur även fast jag vann förra gången, haha! ;)

    anjahakanson@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja vinna det översta (vit lyx)
    Här har jag länkat; http://anyatavlar.blogg.se/2011/october/xenobia-design.html

    Gillar redan på facebook (Anya Sponton Thenander) och följer redan på bloglovin :)

    anyatavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Ohhh ja! Klart att jag vill vara med! Vit lyx tycker jag var super fin!
    Jag har tippsat:
    http://barbados.blogg.se/2011/october/16-oktober-armband.html
    Gillar redan på facebook (Barbados jenn) och följer redan på bloglovin :)
    jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Therese Wappsell3 oktober 2011 kl. 21:43

    Är med och tävlar om armband nummer 2,jag har tipsat om tävlingen på facebook då jag inte har någon blogg. Jag gillar redan dig på facbook :)

    tessan.92@live.se

    SvaraRadera
  8. Jag vill gärna vara med i din tävling som avslutas 16 okt pà Xenobia Design bloggen.
    Blogger har strulat ett tag och min kommentar kommer ej fram hur mycket jag än försöker
    sà därför lämnar jag mitt tävlingsbidrag i mailen om det gàr bra

    1. Jag är gärna med och skulle välja armband nr 1

    2. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/october/16-okt-armband-fran-xenobia-design.html

    3. Gillar redan Xenobia design - Sofie Lindholm

    4. Följer redan pa bloglovin

    Hàller tummarna
    MVH Sofie

    SvaraRadera
  9. Jag har gjort ett inlägg: http://jennysen.soclog.com/p/2011/10/?link=1317755265

    Jag skulle gärna vilja vinna armband nummer 1! :)

    Jag följer dig på bloglovin samt gillar på facebook! :)

    SvaraRadera
  10. Är gärna med! :)

    1. Länkat här: http://lindastavlingsblogg.blogg.se/2011/october/16-okt-vinn-armband.html

    2. Skulle vilja ha: "2. STORA REKTANGLAR"

    3. Blev 60:e följare på Bloglovin!

    SvaraRadera
  11. Jag har länkat och skrivit i min logg på fb. Anna Karlsson
    Jag är med och tävlar!
    Jag vill vinna nr 1, vit lyx
    Här är länken till min logg - http://www.facebook.com/profile.php?id=100000503109587

    Följer dig på bloglovin nr 61.
    Gillar dig på fb nr 577
    kontaktmejl: playnsee(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är med :) http://kindofjulia.blogg.se/2011/october/tavlar-om-ett-armband.html

    Jag vill vinna nr.2, med vit pärla helst om det skulle gå att ordna. Instämplat Ludwig & Julia, om det inte går med vit pärla på nr.2 så tar jag nr.1 med samma namn :)

    Har även gillat dig på facebook och följer din blog via bloglovin!

    SvaraRadera
  13. Jag älskar Vit lyx <3 och hoppas att jag kan få vinna det:) Har ej fb eller blogg.

    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Eftersom det inte är så många tävlande förlänger jag tävlingen lite.

    SvaraRadera
  15. Jag ramlade in på denna blogg för nån månad sen, och blev direkt förälskad! Stilren design och proffsiga foton på riktigt snygga smycken! Blev dessutom supernöjd med kontakten & smycket jag beställde. Det enda jag beklagar är att ingen har tipsat mig om denna sida tidigare. Gillar självklart på facebook, har delat länken på min sida :) Det översta armbandet är riktigt snyggt, är gärna med och tävlar om det som en bonus. Tack för en härlig blogg!

    t.jacobsson00@gmail.com

    SvaraRadera
  16. 1. Länkar till loggen i FB.
    2. Har en vilande blogg så jag sprider denna sida till mina vänner, irl och fb.Besöker din blogg med jämna mellanrum.
    3. Skulle gärna vinna nr.1, men skulle naturligtvis bli lika glad över nr.2.
    4. Min mail är ing.lil@hotmail.com
    Finns även på fb som Ingela Lilja
    Tror väl inte det var så mycket mer att hålla rätt på...lite lätt vimsig av mig...
    Tack o hej så länge / Ingela

    SvaraRadera
  17. Vinner jättegärna armband nr 1 till min dotter somm behöver livas upp :)

    SvaraRadera
  18. Jag behöver namn också och gärna mail.

    // Maria

    http://xenobiadesign.blogspot.com

    SvaraRadera
  19. Ja vill sååå gärna vinna armband nr 2 believe in love.Jag har delat med mig av länken på facebook då jag ingen blogg har..Mitt namn på fb är Helene Ljungberg.
    Kram!!!
    /englan1975@passagen.se

    SvaraRadera
  20. Jag har gillat din sida, skrivit på facebook ---> http://www.facebook.com/xenobiadesign#!/jasmine.norsborg
    Jag skulle vilja ha armband nummer 1 :)

    SvaraRadera
  21. Hejsan, jag gillar dig på Facebook och har bloggat om tävlingen här: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2011/october/xenobia-design.html
    Jag håller tummarna för "Vit Lyx" och vill passa på att säga något fint med: jag äääälskar alla glasfusade smycken! Den turkosa ringen med små små bubblor i är nästan läskigt läcker! ;D
    Kram!

    SvaraRadera
  22. Tack! Älskar att göra glasfusing smycken, eftersom man aldrig vet hur resultatet blir. :) Har dessutom alldeles nyss fått hem en beställning av glas från England som jag längtar att få använda. :)
    Glasfusingsmyckena är perfekta till unika presenter. :)

    // Maria

    http://xenobiadesign.blogspot.com

    SvaraRadera
  23. Underbart vackra smycken du tillverkar.
    Man blir köpsugen....
    Jag vill vara med i tävlingen.
    Har ej blogg eller facebook men jag kan tipsa vännerna om dina härliga smycken.
    Önskar nr 2.
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera