xenobia design -  made by me

Alla smycken görs av mig. Jag gör bara ett smycke av varje, men kan göra fler, om material finns.
Kontakta mig på mayapah@hotmail.com om det är något smycke som du vill köpa.
De flesta smycken kan ändras så att de passar dig.
Jag tar även emot beställningar på smycken, samt gör personliga namnsmycken i både metall och läder.
Håller även med glasfusing.

tisdag 16 november 2010

Rasselarmbandet med bättre kamera

›
Såld
måndag 15 november 2010

Razzlearmband - färgglatt

›
På den första bilden var inte alla pärlor på plats.  Såld
2 kommentarer:
lördag 13 november 2010

Armband med swarovski-kristaller

›
Inte till salu
torsdag 28 oktober 2010

Set med facetterade glas

›
Halsband, örhängen och ring - halsband gjord av stor ankarkedja samt bicone (handslipade glaspärlor) Snyggt och stilrent och festlig...
2 kommentarer:
‹
Startsida
Visa webbversion
Använder Blogger.